Nem hittem Önnek!

0
592

Avagy Önnek mégis igaza van!

Az uszodával kapcsolatos írása első olvasatra igen felháborított, ezért úgy döntöttem, hogy saját szememmel fogom ellenőrizni a leírtakat, mert nem akartam elhinni.

Azt kell, hogy mondjam, az írás még finoman is fogalmazott az állapotok és a működtetés bemutatása során.

Mivel az íráshoz nem készültek fotók, készítettem párat a teljesség igénye nélkül.

A jegyek és szolgáltatások ára a bejáratnál van kitéve és nem a pénztárnál.

Lepedő kiadó és –begyűjtő pont.

Az uszoda közönsége által csak „hostess”-ként ismert munkakör intenzív ellátása.

A 4-ről 5 sávra történő forradalmi átalakítás.

A sávjelzés maradt, a bójasor helyzete változott.

A kényelmes, szövet alapú pihenő ágyak lecserélése kényelmetlen műanyagra.

A merülőkád helyett „kétállásos” zuhanyfülke, amely tulajdonképpen csak „egy”.

A tapasztaltak alapján volna pár kérdésem, amire nem igen lehet mit válaszolni.

A zuhany kapcsán, milyen elgondolás vezérelte a tervezőt és a kivitelezőt, hogy ekkora marhaságot kövessenek el építés, átalakítás címszó alatt?

A sávszűkítést már megtapasztalhattuk a hatvani utakon, ezen annyira nem kell csodálkozni, valószínű, hogy a gyorsabb úszás érdekében történt.

A „hostess” hölgy jelenléte gondolkodtatott el igazán. Egy rész nem értettem és most sem értem, miért van ott? Nem bántva senkit, mert egyszer mi is „nyuggerek” leszünk, érdekelne hogyan dolgozhat egy városi költségvetési szervnél? Mert az uszodát egy ilyen cég működteti, ha jól tudom.

Gondolom, nem társadalmi munkában ücsörög ott naphosszat, nem is az unokáját vitte úszni, és azért olvasgat.

Szerkesztő úr ennek utána nézhetne!

Végezetül elnézését és bocsánatát kérem, hogy kételkedtem Önben!